NÁŠ CHOVATEL LYSÁ NAD LABEM

13.01.2013 16:47

Ve středu jsme naváželi brahmnky bílé kolumbijské, orlovky velké pestré a sebritky stříbrné černě lemované na výstavu do Lysé nad Labem.

Ve čtvrtek jsem byla na posuzování drůbeže. Jsem adeptka na posuzovatele drůbeže, tak jsem se tam učila posuzovat drůbež. Zjistila jsem díky tomu jaké ocenění získaly naše slepičky. Nejlépe dopadly orlovky velké pestré, které vystavoval bratr Richard. Slepička získala 96 bodů a tudíž čestnou cenu. Druhá slípka měla 95,5 bodů a kohout 95 bodů. Tato kolekce mně velice potěšila. Špatně nedopadla ani kolekce sebritek, které získaly také slušné body. Slepičky měly 93, 93,5 bodů a kohout 93 bodů. Kolekce brahmanek také nedopadla nejhůř. Slepice dostaly 93 a 91 bodů. Kohoutek bodů 92.

Dnes v neděli jsme si jeli vyzvednout a odvézt slepičky domů. Bráška si převzal čestnou cenu a byl moc nadšený.